احمدسعیدی دنبال مجوزاست


دوستان عزيز تو اين زمان گذشته اي كه در ايران بودم و طبق صحبتي كه با جناب ارجمند "رييس دفتر موسيقي "و حراست داشتم تصميم به گرفتن مجوز و فعاليت مجاز گرفتم . تا شايد بتونم در مملكت خودم و براي مردم كشور خودم بخونم و فعاليت كنم .با توجه به شرايط گذشته و موزيك ويديو هايي كه تا به حال توليد كردم و شرايط غير مجازي كه تا به حال داشتم مطمينن مدت زمان تعليقي رو بايد سپري كنم كه نميدونم ٦ ماه ، ١ سال ، ٢ سال يا ....ولي تصميم خودم رو نسبت به اين قضيه به طور جدي گرفتم و اميد به اينكه من هم بتونم عضو كو چيكي از خانواده بزرگ موزيك مملكت خودم باشم . از اونجايي كه موزيك هايي كه توليد كردم طبق ٤ چوب و قوانين مملكتم هست و فقط موزيك ويدئو هايي كه مخصوصا در خارج از كشور توليد كردم و توسط كار گردان و در روزهاي جدا از فيلمبرداري من از مدل يا دنسر استفاده شده و كاملا بدون رضايت بنده هم بوده ولي ناچارا تن به قبول اين شرايط رو داشتم شايد كمي كار رو سخت تر كنه كه اميد به خدا و لطف مسئولين و قبول اشتباهاتم اميدوارم كه تسريعي ايجاد شه در كار بنده و همكاراي عزيزي كه مشابه شرايط من رو دارن و مشكل همگي حل شه. در ضمن دوستان من همين هفته بر ميگردم به امريكا و زندگي گذشته ام ، هيچ چيزي عوض نشده فقط تصميم من نسبت به نوع كاري كه انجام ميدم و ميدادم عوض شده .... يا حق




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: